دانلود بازی Combat Mission : Touch برای ایفون

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود بازی Combat Mission : Touch برای ایفون

بازديد: 1204
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Combat Mission : Touch game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
فرماندهی آمریکا و نیروهای آلمانی در طول و پس از حمله به نورماندی، ژوئن 1944! ماموریت مبارزه با: لمسی مخلوط سرگرم کننده و واقع گرایی برای منحصر به فرد، در دست، تجربه 3D wargame. مشاهده 3D کامل از میدان جنگ، به نرمی از چشم پرنده به کنترل استراتژیک زوم کردن به سطح چشم برای آگاهی تاکتیکی، در طول تاریخ وسایل نقلیه دقیق و واحد های پیاده نظام، مانند M4 شرمن تانک یا مخزن پلنگ آلمانی، بازی انفرادی و یا سر به سر در اینترنت، ساعت جنگ پخش شده با دوستان و یا دشمنان، تماشا و پخش هر جزئیات از عمل از هر زاویه، مبحی پرتاب گلوله واجسام پرتاب شونده واقع گرایانه و الگوریتم های نفوذ زره، سلاح های واقع گرایانه شبیه سازی شده و اثر، جنگ در سراسر فواصل وسیع، بازی به عنوان آمریکایی یا آلمانی، شامل 7 نقشه منحصر به فرد و دقیق و ماموریت های مبارزه با تاریخی است. بسته پسوند سناریوی شماره 1، بهینه سازی و اشکالات ثابت.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:16 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Monster Shooter: The Lost Levels برای ایفون

بازديد: 781
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Monster Shooter: The Lost Levels game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
زنده ماندن امواج گسترده ای از دشمنان و نجات بچه گربه. یافتن همه شما نیاز به نابود بیگانگان در زراد خانه به طور کامل بسته بندی شده. ارتقاء سلاح های خود را برای نابودی حتی بیشتر است. بهبود سبک بازی خود را با قدرت پردازش و اقلام پشتیبانی می کند. چالش های دوستان خود را به ضرب و شتم بالا نمره خود را در حالت زنده ماندن. این و خیلی بیشتر خواهد ساعت های طولانی از گیم پلی هیجان انگیز ترین، بیش از 100 ماموریت را تضمین کند. در نسخه جدید یک سیاره جدید یخ با 20 سطح کاملا جدید، دشمنان جدید، از جمله سگ، Rayzors، شیطان ماهی و طاعون، و همچنین دستاوردهای جدید اضافه شده است!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:15 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Starfront: Collision برای ایفون

بازديد: 840
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Starfront: Collision game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
گیم پلی RTS با گرافیک HD زرق و برق دار و 4 بازیکن رقابتی چند نفره - برخورد: Starfront! به سیاره چپگرد، که در آن کریستال Xenodium نادر توسط یک شرکت استخراج بشر از کنسرسیوم آرزو خوش آمدید. با این حال، آنها تنها کسانی نیستند که پس از ماده معدنی کمیاب هستند.بی شمار، نژاد بومی از بیگانگان، به Xenodium معتاد و همه چیز آنها می توانند به جلوگیری از غارت منابع خود را کنسرسیوم انجام دهد. برای اضافه کردن به هرج و مرج، یک مسابقه ربات حساس به نام نگهبانان در تلاش است تا به نوبه خود از جنگ را به نفع خود. طرف شما را انتخاب می کنید؟ با Starfront: برخورد HD، را انتخاب کنید از 3 نژادها منحصر به فرد اما متعادل و استقرار استراتژی خود را برای پیروزی در این نبرد. هر جناح می تواند 8 ساختمان های مختلف و بیش از 10 واحد مخرب ساخت به ساخت تا پایگاه خود را و سوار حمله غیر قابل توقف در دشمنان. پس از مبارزات انفرادی که شما تسلط، قرار داده مهارت های خود را به آزمون در جنگ های چند نفره هیجان انگیز است.

ویژگی ها:

     RTS با کنترل های لمسی بصری است که شما کنترل کامل را.
     استراتژی خود را با سه جناح های مختلف - کنسرسیوم، از نگهبانان و بی شمار - هر کدام با درختان با تکنولوژی منحصر به فرد و تاکتیک.
     کامل 20 ماموریت و ایجاد جنگ خود را به لطف حالت زد و خورد.
     جمع آوری منابع برای ساخت 24 ساختمان های مختلف و جذب 30 واحد متفاوت است.
     جنگ دستمزد در در پنج محیط های زرق و برق دار: یخ، بدلندز، جنگل، راکتور زیرزمینی و شهرستان های بیگانه را نابود کرد.
     کشف داستان عمیق و جذاب از یک جنگ برای منابع، در طول مبارزات انتخاباتی انفرادی گفت.
     زل زل نگاه کردن به درجه-3D رندر محیط، ساختمان ها و واحد.
     را انتخاب کنید بین 5 نقشه های چند نفره.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:14 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Bug Invasion برای ایفون

بازديد: 776
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Bug Invasion game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
این حشرات خواهد شد اشکالی که دیگر نیست!میز آشپزخانه، درست بعد از شام: پس زمینه قرار است، و نبرد ملزم به رخ می است برای سال یاد می شود. عمومی سوسک خود است که منجر به حمله و آن را شغل خود را برای محافظت از قند کاسه از حشرات کثیف حمله به خانه خود است! به زودی swarms از حشرات در حال رفتن برای حمله به میدان جنگ و شما باید به آنها را ریشه کن، ساخت و ارتقاء دفاعی. مبارزه با اردک لاستیک، اسباب بازی ربات خود را یا اسلحه ماشین فلفل. دراز بکش و به خوبی سلاح های خود را و انتخاب بهترین استراتژی برای پادشاه از جدول تبدیل!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی My Army برای ایفون

بازديد: 1020
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the My Army game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
جهان در حالت جنگ است و ارتش خود را به شما نیاز دارد بیش از هر زمان! دشمن پیشرفت به سرعت، اشغال کشورها و گسترش ترور از طریق زمین های با ارزش ما. این زمان برای قهرمانان واقعی را به عمل و انتشار کشورها، پاره از جنگ، از گرفتن عکس کشنده از نیروهای دشمن مخرب است. استخدام یک گروه از دوستان خود را از فیس بوک، زندانیان نجات از جنگ و حفظ سربازان. سرنوشت جهان در دستان شما است! فرم تیم نخبگان خود را از FACEBOOK و ایجاد قاب در زمینه مبارزه کنند. نجات زندانیان جنگ و شما می توانید آنها را به ارتش بپیوندند. به اشتراک گذاشتن داستان از جلو روی دیوار شما و پرداخت ادای احترام به قهرمانان. در حمله گاز نسخه جدید و زیردریایی اضافه شده است.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:12 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Towers N' Trolls برای ایفون

بازديد: 815
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Towers N' Trolls game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
عضو شورای نظارت مدت برج N '- دفاع از پادشاهی خود را از حمله به انبوهی از عضو شورای نظارت مدت، در جذاب، سریع در آموزش، اما گیم پلی دشوار است. عضو شورای نظارت مدت برج N 'ترکیب سرعت در حال تغییر عمل بازی با استراتژی سریع می باشد. این ژانر از حفاظت از برج است که در داخل قرن 21 در بازی های تلفن همراه با لحظات هیجان انگیز که در آن سرنوشت خود را نوسان را بر روی لبه تیغه به روز شد. بدون کمین و انتظار از دشمن، آنها در حال حاضر در خانه شما - از آن تا به شما چگونه آنها را متوقف کند! عضو شورای نظارت مدت برج N 'محیط زیبا دستی رنگ آمیزی و هیولا بی خیال اهل تفریح ​​و بازی از سن فانتزی نشان می دهد. بازی را از طریق 6 جهان و 30 نقشه منحصر به فرد، از جمله تنها چوب، بارور مراتع، برف چوب، عالم اموات، زمین های بی ثمر و شمال عبور می کند. می 40 سطح، 8 جهان مختلف را از طریق محیط های کاملا متفاوت وجود دارد، 10 دشمنان با هزار ساختارهای انیمیشن، 3 سطح از پیچیدگی، سلاح ویژه، از جمله - بشکه بشکه با باروت، میدان های مین و ابرهایی از گاز سمی! در اشتباهات نسخه جدید اصلاح، مغازه، به سطح کمپین وحشیانه اضافه شده است، سطح تیره شب چالش ها (5 نقشه)، مغازه به سطح عادی کمپین / گاه به گاه از بعد از جهان 2 اضافه شده است، از حد از نوسازی از محصولات خاص در فروشگاه افزایش می یابد . در نسخه جدید جهان جدید از چالش ها (5 نقشه جدید).
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Assassin's Creed Recollection برای ایفون

بازديد: 1111
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Assassin's Creed Recollection game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
کیش یک آدمکش خاطره یک استراتژی در زمان واقعی است، اجازه می دهد برای شرکت در مبارزه های سیاسی با شخصیت اصلی و مکان از سری کیش آدمکش است. علاوه بر این، در طول طرفداران بازی می تواند کل مجموعه ای از هنر مفهوم، توسط هنرمندان این حق رای دادن محبوب ایجاد شده جمع آوری کند. این بازی بازیکن 20 مختلف missions- بیشتر است که 8-10 ساعت از گیم پلی، و نیز جنگ های چند نفره ارائه دهد.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Samurai vs Zombies Defense برای ایفون

بازديد: 875
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Samurai vs Zombies Defense game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
وظیفه شما این است به مانند یک سامورایی قهرمان عمل می کنند و برای حفاظت از روستا خود را از انبوهی از زامبی! استخدام متحدان و افزایش ظرفیت دفاعی برای جلوگیری از مرده! تنظیم ظرفیت دفاعی در برابر انبوهی از زامبی! دریافت کمک برخی از در مغازه با کشاورزان، سربازان، توپچی ها و به همین ترتیب! بازی Pachinko به کسب و محصولات نادر! برای قوی تر شدن، گرفتن بهترین سلاح، ظرفیت ها و توانایی دفاع سحر و جادو!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:9 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Siegecraft برای ایفون

بازديد: 806
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Siegecraft game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
شما یک تیم محاصره و شما باید قلعه ها درک، با استفاده از ابزار های مختلف محاصره: منجنیق، قوچ، arbalests ... با شدت گرفتن دشمنی. مقاومت در برابر دشمنان خود را! شوالیه ها، وایکینگ ها و یا Samurais: شما به عنوان یک بخشی از یکی از سه نژاد مبارزه کنند. می 6 مبارزات انتخاباتی از جمله 25 سطح، و همچنین فرصت از یک بازی چند نفره وجود دارد. به خوبی عمل می کنند برای به دست آوردن مقدار زیادی از پول و به خرید و ارتقا اتومبیل خود را محاصره! در نسخه جدید پشتیبانی از آیفون 5 اضافه شده است، چالش های مرکز بازی، مسابقه جدید مصر، سطوح برای یک بازیکن و چند نفره ناهمزمان، تاثیرات آب و هوا HD، برف و باران، بهبود کار، و همچنین کاهش استفاده از حافظه.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Ice Age Village برای ایفون

بازديد: 805
دسته بندي: استراتژیکی,,
Screenshots of the Ice Age Village game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
Scrat تعقیب بلوط با چنین شور و شوق، که او متوجه نیست، چگونه شکاف در یک روستای کوچک به خاطر او تشکیل شد. در حال حاضر این روستای کوچک خراب است! اما مانی، ELLIE، دیگو و سید تصمیم به ساخت یک روستای کوچک جدید برای حیوانات مجروح شدند. قادر به انجام اعمال و مینی بازی با بازیگوش Scrat و دیگران است. بالا بردن سطح و باز حیوانات جدید، ساخت و ساز، زیور آلات منحصر به فرد و بسیاری از چیزهای دیگر! شما می توانید از روستاهای کوچک از دوستان بازدید، برآورد آنها، کمک در مورد خانه و در نتیجه دریافت جایزه برای آثار خوب است. دعوت از دوستان خود را از Gameloft این LIVE! و فیس بوک! نسخه جدید برای آیفون 5 بهینه شده است.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت: 21:2 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 46

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 322
بازديد ديروز بازديد ديروز : 669
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 32
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 67
آي پي امروز آي پي امروز : 107
آي پي ديروز آي پي ديروز : 223
بازديد هفته بازديد هفته : 2791
بازديد ماه بازديد ماه : 14768
بازديد سال بازديد سال : 45194
بازديد کلي بازديد کلي : 845916

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 18.207.161.212
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************