دانلود بازی The Mystery of the Crystal Portal 2: Beyond the Horizon برای ایفون

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود بازی The Mystery of the Crystal Portal 2: Beyond the Horizon برای ایفون

بازديد: 1115
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the The Mystery of the Crystal Portal 2: Beyond the Horizon game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
در رمز و راز از پورتال کریستال 2: فراتر از افق شخصیت اصلی و دوست خود را ایگور به یک ماجراجویی جدید در جستجوی پدر نیکول از دست داده است. آنها سعی خواهد کرد برای باز کردن بزرگترین راز تنها توسط پدر نیکول شناخته شده است. آشکار یک راز است، بنابراین مهم است که می تواند تمام تاریخ بشریت را تهدید کند. برای پیدا کردن پدر نیکول و برای نجات جهان، شما باید تمام پازل در راه از خانه نیکول در نیویورک به مکان های از راه دور بیشتر از طرف دیگر از جهان را حل کند. لذت محض برای طرفداران پازل!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Dracula: The Path Of The Dragon – Part 1 برای ایفون

بازديد: 1021
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Dracula: The Path Of The Dragon – Part 1 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
دراکولا: راه اژدها - قسمت 1 - این 1920 است مقدس پدر آرنو Moriani می رسد به یک شهر کوچک استانی از ترانسیلوانیا به جمع آوری کامل فایل بر روی دکتر مرده مارتا Kalugarul که نامزد بالقوه را مقدس می باشد. به دنبال از طریق اسناد مختلف و برقراری ارتباط با مردم محلی، او به زودی متوجه می شود که زن در خون آشام ها اعتقاد داشتند. همانطور که کلیسای کاتولیک پیش داوری های مشابه به عنوان ارتداد در نظر می گیرد، امکان تشریع به طور خودکار حذف شدند. به طور طبیعی، از طریق برخی از زمان مشخص می شود که این "برچسب ها" در بدن او را تحمل مستقیمی به دراکولا، و آرنو Moriani او را جستجو خواهد کرد. در راه به هدف پدر مقدس باید توده ای از پازل، به طور عمده رمزها و تفاسیر از نمادهای باستانی را حل کند. این سرگرمی، به آن ملایم قرار دهید، این است که فن، چرا که هر کس می خواهد به صرف ساعت با تکه های بی نهایت از کاغذ و به آزمایش های خسته کننده در آزمایشگاه. با وجود این واقعیت است که تمام وظایف بسیار منطقی، تصمیم خود را به حدس زدن است خیلی آسان نیست.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Bloody Mary Ghost Adventure برای ایفون

بازديد: 1320
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Bloody Mary Ghost Adventure game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
ماری خونین - ترکیبی از بازی ماجراجویی ترسناک با رمان تعاملی با استفاده از سیستم نوآورانه بر اساس IPAD زمان واقعی ساعت است، شما باید در جای مناسب در زمان مناسب برای دیدن آنچه در آنجا اتفاق افتاده است!خونین مریم روح ماجراجویی ارائه یک راه جدید سرگرمی، ایجاد یک تجربه شخصی برای هر کاربر. تصور کنید که بخشی از یک داستان و، با درک و انتخاب خود شما، ارسال خود قرار دهد. داستان فصل به فصل (منتشر آزاد در به روز رسانی) تقسیم شده است. به عنوان یک رمان، دوره و پایان آن نامشخص است و در انتخاب شما بستگی دارد. زیبا گرافیک سه بعدی، نوآورانه سیستم زمان واقعی، حوادث پویا، سنسور EMF است که جمع آوری داده ها و تبدیل در حوادث، و قطعا رئیس جدید در هر ماه!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:28 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Echoes of the Past: Royal House of Stone برای ایفون

بازديد: 961
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Echoes of the Past: Royal House of Stone game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
پس از ساخته شده سفر باور نکردنی در زمان، شما خود را در پادشاهی قرون وسطی جبار را پیدا کنید. آشکار نفرین باستانی و صرفه جویی در این پادشاهی و ساکنان تبدیل به سنگ! آخرین شاهزاده جبار منتظر کمک شما! باز کردن قفل های عجیب و غریب و کشف هر اتاق از قلعه در پژواک از گذشته: کاخ سلطنتی از سنگ. شما ساکنان قلعه را برآورده و آموختن رمز و راز وحشتناک از خانواده سلطنتی در این پنهان بازی ماجراجویی شی هیجان انگیز است.

ویژگی ها:

     پازل گیج کننده
     مانع minigames چندگانه
     صحنه های تاریک و فریبنده برای کشف
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Jules Verne’s Journey to the center of the Moon – Part 1 برای ایفون

بازديد: 972
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Jules Verne’s Journey to the center of the Moon – Part 1 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
سفر به مرکز ماه - قسمت 1 - اولین گام در ماه. مایکل Ardant متعهد پرواز غیر محتمل به مرکز ماه. او از خواب بیدار در یک ماشین عجیب و غریب است که مانند یک کپسول که به او ارائه می شود به طور مستقیم به ماه. بنابراین این پروژه نجومی آغاز شد! در این نقطه و ماجراجویی با استفاده از تمام 360 درجه دید را کلیک کنید، در بخش اول از سه گانه جهان از ژول Verna است. مشاهده محیط فوق العاده با شکوه در قسمت مخفی ماه! سفر و عبور از سناریو غیر خطی که از که شما به سختی هرگز تصور رفتن! شما توسط برخی از پازل که لازم است برای حل و ماجراجویی نشان داده شده توسط جهان از ژول ورن انتظار می رود.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Jules Verne’s Journey to the center of the Moon – Part 2 برای ایفون

بازديد: 818
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Jules Verne’s Journey to the center of the Moon – Part 2 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
سفر به مرکز ماه - قسمت 2: تمدن سخت است - مایکل Ardant ساخته شده رویای او به حقیقت می پیوندند. در حال حاضر او در ماه است! اما پس از فرود ناموفق خود، کپسول خود را آسیب دیده بود و او را در سرزمین های بسیار دور به نظر می رسد. او را مجبور به انطباق با محیط جدید اگر او می خواهد برای زنده ماندن و برای پیدا کردن راهی برای بازگشت به زمین است. مشاهده محیط فوق العاده با شکوه در قسمت مخفی ماه! سفر و عبور از سناریو غیر خطی که از که شما به سختی هرگز تصور رفتن! شما توسط برخی از پازل که لازم است برای حل و ماجراجویی نشان داده شده توسط جهان از ژول ورن انتظار می رود. ترکیب سهام پویا، و ایجاد اشیاء جدید.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Jules Verne’s Journey to the center of the Moon – Part 3 برای ایفون

بازديد: 964
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Jules Verne’s Journey to the center of the Moon – Part 3 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
سفر به مرکز ماه - قسمت 3: سفر بازگشت - مایکل Ardant ثابت هوش خود را به موجودات قمری، اما آنها او را هرگز قبول خواهد کرد. باز کردن آخرین اسرار اطراف این سفر و پیدا کردن آخرین عناصر که به شما اجازه به بازگشت به خانه. گسترش محیط فوق العاده با شکوه در قسمت مخفی ماه! سفر و عبور از سناریو غیر خطی است که متفاوت از شما، احتمالا، هرگز تصور خواهد بود! شما توسط برخی از پازل صبر کردم که لازم است برای حل و ماجراجویی های جهان ژول ورن را ارائه! ترکیب سهام پویا که شما می توانید ترکیب و ایجاد اشیاء جدید.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Natalie Brooks 2 : The Treasures of the Lost Kingdom برای ایفون

بازديد: 850
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Natalie Brooks 2 : The Treasures of the Lost Kingdom game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
شجاع و شاد ناتالی بروکس آغاز می شود تحقیقات پلیسی خطرناک! دختر تنها یک روز برای پیدا کردن نقشه های اسپانیایی باستان، خود را به پرواز لعنت باستانی آزتک و به انتشار پدر بزرگ محبوبش او. راهنما او را با این جستجوها خطرناک! حل پازل، پیدا کردن مدارک لازم و افشای شناخته شده "افسانه شهرستان" در مورد ارواح آموزش و لعن از رئیس جمهور. این بازی قابل توجه همه طرفداران کارآگاه جالب خواهد بود. اول از همه - با گرافیک خود را روشن متحرک، شخصیت های زیبا و، البته، طرح جذاب نشان داده شده با کمیک ویدیو های متعدد است. بگذارید همه چیز و شروع به بازی!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:23 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Secret of the Lost Cavern - Episode 1 برای ایفون

بازديد: 860
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Secret of the Lost Cavern - Episode 1 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
راز گمشده آرشیو - بازی ماجراجویی قسمت که غرق بازیکن در ماجراجویی جالب که می گیرد در دوره پارینه سنگی در زمان ماقبل تاریخ، 15 و 000 سال قبل از میلاد. گیم پلی و تمام پازل بازی به طور کامل تعمیرشده شد، با توجه به ویژگی های منحصر به فرد از پلت فرم دارها. عبور راه از قوس، یک فرد ماقبل تاریخ در جستجوی سرنوشت خود را. سفر او خواهد او را به دل کوه سحر و جادو و از طریق یک دخمه پرپیچ و خم مرموز به ارمغان بیاورد. مسلح با شوخ طبعی، و به کمک روح مرموز، قوس خواهد نقاشی های سنگ های اسرار آمیز برای حل معماهای حیله گری و برای اجتناب از تله مرگبار پیدا کنید. تلاش رنگارنگ از اسرار گمشده غار دور ما را می فرستد به گذشته، در آن روز، زمانی که مردم غار با حیوانات وحشی برای زنده ماندن مبارزه مبارزه کنند. و تنها تناسب اندام به مهارت های دستی، نقاشی روی دیواره های غارها و استخراج آتش به مردم اجازه غار به اعمال خود ادامه دهند. کارت های واقعی تصاویر زیبا باز - رودخانه های کوه ها، دره ها و غارها. در راه شما وجود دارد خواهد بود حیوانات وحشی، اقوام باستانی، مجموعه ای از خطرات و اسرار است. موسیقی قابل توجه شما را در فضای بازی غوطه ور شوید.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:22 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Zombie Attack – Hidden Objects برای ایفون

بازديد: 1044
دسته بندي: ماجرایی,,
Screenshots of the Zombie Attack – Hidden Objects game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
زنده ماندن حمله به انسان زنده، باز کردن اسرار در بیمارستان شهرستان اتفاق افتاده است و نجات جهان از فاجعه شوم! آوردن بهترین ها را از جستجو و پیدا کردن سبک، این بازی جذاب در جستجوی اشیاء پنهان کاملا مناسب برای توجه به آموزش و توانایی تمرکز در جزئیات کوچک است. چهار نوع از بازی ها در 17 منطقه با شکوه، از جمله مکان های داخلی، دالان، پایگاه، باغ ها، و بیشتر وجود دارد. یافتن اشیاء پنهان با توجه به لیست. یافتن اشیاء پنهان شده توسط طرح خود. برای زوج از اشیاء مشابه است. تفاوت گسترش در صحنه های مشابه.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت: 17:20 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 16

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 263
بازديد ديروز بازديد ديروز : 529
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 26
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 53
آي پي امروز آي پي امروز : 88
آي پي ديروز آي پي ديروز : 176
بازديد هفته بازديد هفته : 792
بازديد ماه بازديد ماه : 9158
بازديد سال بازديد سال : 39584
بازديد کلي بازديد کلي : 840306

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 44.197.113.64
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************