دانلود بازی Rock(s) Rider برای ایفون

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود بازی Rock(s) Rider برای ایفون

بازديد: 1186
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Rock(s) Rider game for iPhone, iPad or iPod.
شروع دوچرخه، و با موتور خروش انجام غیر ممکن است. که راک (بازدید کنندگان) سوار جدید است. چه چیزی شما رو به آنها نشان بده و رسیدن به خط پایان با وجود موانع مختلف، آشغال، و مشکلات. سنگ بیایید و سوار! سواری دیوانه در trike، تعداد زیادی از سطوح در محیط های مختلف، سمت به سمت نژاد با رئیس، بیش از 60 چالش، 40 دست آورد.

ویژگی ها:

     اسلاید در یک موتور سیکلت اصلاح شده با لوله های جوش داده شده
     شرط بندی بر روی تحقق چالش ها و کسب موقعیت بهتر در مدیران
     گرافیک بسیار واقع گرایانه با بافت در وضوح بالا برای iPad جدید
     موسیقی متن فیلم سنگ گسترده
     9 انواع کنترل برای پخش و اجرای کامل
     فیزیک فوق العاده واقع گرایانه دوچرخه
     کار بهبود یافته، استفاده از حافظه بهینه سازی شده، بهبود فیزیک، اشکالات ثابت
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:20 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Mini Racers برای ایفون

بازديد: 990
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Mini Racers game for iPhone, iPad or iPod.
RC اتومبیل کوتاه - یک بازی مسابقه ای سریع و انفجاری با 22 اتومبیل کوچک کنترل از راه دور ، مقدار زیادی از موشک ها و معادن ، turbos برای افزایش فوق العاده . یک خودرو آزاد است و 21 اتومبیل دیگر را می توان در بازی باز شده است. فروشگاه دلال محبت ماشین شما اجازه می دهد شما ماشین RC سفارشی با تغییر رنگ، چرخ ها و آنتن ویژگی های بازی 23 آهنگ در مسابقه مدار ( آهنگ های دور با دور 5 ) و مسابقه دو سرعت از هم جدا (بدون قوانین ، به همان سرعتی که امکان پذیر است ) . علاوه بر آن حالت که در آن شما می توانید سطح کشف و جمع آوری سکه به فروشگاه در بازی وجود دارد. RC اتومبیل کوتاه یک مخلوط بزرگ از آهنگ های که در آن شما باید سلاح های خود را برای برنده شدن در این مسابقه با تیراندازی و بمب گذاری در مخالفان خود را به برنده شدن در این مسابقه. استفاده از پول نقد در بازی را باز کند دیگر آهنگ یا آنها را تبدیل به سکه ها را برای استفاده در مغازه دلال محبت ماشین. تمام آهنگ را می توان در 4 حالت های دشواری مختلف از آسان به حالت دیوانه شتافت. ساعت ها سرگرم کننده تضمین شده تا زمانی که شما تمام آهنگ های در تمام حالت های دشواری باز! برای دیدن چگونه شما در روند بازی توسعه ، مقایسه زمان عبور از یک مسیر را با دوستان خود از طریق مدیران GameCenter . در نسخه جدید 3 اتومبیل های جدید : Rentwood ، اولگا و گرانادا (IAP) ، اشکالات ثابت ، سریع تر شروع می شود.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی CrazX Quad برای ایفون

بازديد: 965
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the CrazX Quad game for iPhone, iPad or iPod.
رقابت در کمتر از 10 آهنگ های مختلف با بسیار قوی خود را XQuad ! شما در کویر خواهد شد درایو ، بر روی یک آتشفشان ، بر روی یخ ، در جنگل و بیشتر ... مراقب باشید ! شما باید رقابت و دشواری نگه می دارد افزایش ! بسیاری از مخالفان دیگر سعی می کنید به شما ضرب و شتم ! شما می توانید آنها را از بین بردن ... اما در مورد سطح خود را از آسیب مراقبت ! سعی کنید از " تقویت " پاداش برای افزایش سرعت شما و شکستن رکورد ! شاید شما به ترمز در طول مسابقه خود را نیاز دارید ... نگران نباشید، صفحه نمایش لمسی به انجام این کار. شما امکان سعی کنید تمام آهنگ های قبل به رقابت بپردازند. دریافت پول های زیادی را بر روی هر آهنگ و سعی کنید در صفحه 3 می شود به نگه داشتن پول خود را برای خرید یک XQuad بهتر و شکستن تمام سوابق! برو به " فروشگاه " را انتخاب کنید و XQuad شما است که ترجیح می دهند : 125cc ، 250cc به یا 500cc ! نمره هر نژاد ثبت شده است. به اشتراک گذاشتن نمره خود را آنلاین و تلاش می کند تا در رتبه بندی در جهان باقی بماند ! اگر شما موافق باشید ، موقعیت مکانی شما را به طور خودکار شناسایی برای نمایش پرچم کشور خود را در جدول نمرات بین المللی است.
بنابراین شما می توانید با بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازند !
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:18 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Car Jack Streets برای ایفون

بازديد: 828
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Car Jack Streets game for iPhone, iPad or iPod.
شما - جک یک فرد کوچک در یک شهرستان بزرگ. شما را به یک میلیون دلار از بدهی فرار به مافیای ایتالیایی، و مافیایی آن را ببخش نه چندان آسان. شما باید برای زنده ماندن و به سمت بالا اموات، از بین بردن رقبای، اما برای شروع شما نیاز به اجرای یک پشته از دستورالعمل های کوچک است. شما می توانید هر وسیله نقلیه ربودن، کشتن هر فرد، نکته اصلی این است که به دست پلیس 'کاهش و از گلوله های از راهزنان مرگ نیست. شما توسط این فضای فراموش نشدنی از تعقیب و سرقت، از بین بردن گانگستر و زمان زیادی را بازی صبر کردم.

ویژگی ها:

     بازی در زمان واقعی
     جزئیات شهرستان سه بعدی
     بسیاری از وسایل نقلیه
     زرادخانه بزرگ سلاح
     بیشتر از 80 دقیقه از موسیقی متن فیلم
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:16 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی CarDust برای ایفون

بازديد: 796
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the CarDust game for iPhone, iPad or iPod.
را فشار دهید تا گاز ، ترک رقبای به تنفس گرد و غبار از چرخ های خود را ! چک کردن شخصیت خود را در شش شکسته، وسایل نقلیه عجیب و غریب ، در تلاش برای عبور از خط پایان . استفاده از cunnings برای از بین بردن مخالفان خود را ! مسابقه با ارواح گذشته - یا شما و یا دیگر روروک مخصوص بچه ها ( از طریق OpenFeint ) . غنی آهنگ ، گرد و خاکی 5 سه بعدی کویر ، کارخانه انداخته ، حومه وحشی، کشتی سازی از بین رفته و خط الراس ( به اضافه یک آهنگ ششم را کلیک کنید ! ) تغییر شکل از زمان و امکان تغییر قدرت یو پی اس ، 2 حالت های گاه به گاه نژاد : QuickRace و TimeTrial دادن فرصت به تعقیب با روح خود - و یا به رقابت با 5 مخالفان کامپیوتر در برابر بهترین راننده از جهان؛ حالت بزرگ مسابقات : مسابقه در چهار آهنگ های مختلف ، تلاش برای بدست آوردن حداکثر امتیاز به باز کردن مطالب اضافی . بیش از 30 دستاورد ها در انتظار (از جمله دستاورد محرمانه خاص ! ) باز می شود در نسخه جدید دو سطح جدیدی از مشکل ، آسان و متوسط، ارائه تجربه های گاه به گاه به بازیکنان بی تجربه ( سطح دشوار است برای کسانی که یک چالش واقعی برخوردار است ) ، گسترش یافته است سیستم به کمک پوشش بسیاری از جنبه های بازی، اشکالات ثابت .
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:15 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Ag Racer برای ایفون

بازديد: 1129
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Ag Racer game for iPhone, iPad or iPod.
Agracer - مسابقه بازی تیرانداز سریع می باشد، قرار دادن شما در یک مزرعه به رقابت برای مکان های اصلی، با استفاده از بسیاری از ماشین های مختلف کشاورزی. این نژاد است در سرعت، و در مهارت های رانندگی را از طریق بن بست و با استفاده از روش قطع. شما امتیاز برای مکان دریافت و بسته به نوع وسیله نقلیه خود را دریافت کنید. امتیاز بیشتری دریافت می کنید، جوایز بیشتر می شود. شما می توانید قدرت یو پی اس برای افزایش سرعت، پیش نویس، نیروی فوق العاده و به نقاط دو است که شما را در مسیر دریافت استفاده کنید. ترس از گاو، مرغ و موانع دیگر که امتیاز خود را کاهش خواهد داد. استفاده از رهبران برای دیدن پیشرفت شما را و برای به چالش کشیدن دوستان خود را. بنابراین آماده برای منفجر کردن یک مزرعه به دلیل نژاد آغاز شد!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:14 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Xtreme Super Car Racing برای ایفون

بازديد: 940
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Xtreme Super Car Racing game for iPhone, iPad or iPod.
آماده برای تجربه مسابقات اتومبیل رانی از زندگی شما! سعی کنید نقش یک خلبان خودرو ورزش، تلاش به فشار از حداکثر از خودرو مسابقه ای!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Monster Trucks Nitro 2 برای ایفون

بازديد: 969
دسته بندي: مسابقه ای,,

Screenshots of the Monster Trucks Nitro 2 game for iPhone, iPad or iPod.

زندگی کردن خود را با رویاهای ماشین خرد کردن را با کامیون هیولا نیترو II به عنوان درایو شما جانوران بزرگ موتور، درایو 4 چرخ بیش از دوره مانع بزرگی! فیزیک و جوی پیشرفته بازی، گرافیک خیره کننده 3D، کامیون های بیشتر، تمام سطوح جدید و نمرات بالا جهانی است. نگاهی به چرخ از یکی از هیولا: وانت، 6 چرخ ATV، موشک و MAC کامیون هیولا. ضرب و شتم اتومبیل، نابود کردن مسیر، حرکت درختان. همه چیز را که در راه خود را از بین ببرد. 28 آهنگ جالب، دستاوردها، لیگ دوستانه و رکوردهای جهانی. احساس گرافیک و تفاوت صدا در دستگاه از آخرین نسل. نمایش اخبار، نسخه جدیدی از موتور، فرکانس سریعتر از عکس.

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:12 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Wild West 3D Rollercoaster Rush برای ایفون

بازديد: 730
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Wild West 3D Rollercoaster Rush game for iPhone, iPad or iPod.
نگاهی به سفر از طریق غرب وحشی که در آن شما می توانید مهارت های افراطی های rollercoaster خود را در 3D های rollercoaster راش غرب وحشی تست! بازی 40 3D عمل بسته بندی شده آهنگ های rollercoaster هیجان انگیز با قله های خطرناک و قطره های بسیار ویرانگری در کلاسیک و حالت زیرزمینی. انجام stunts وحشی مانند somersaults در حالی که تلاش برای چسبیدن به فرود برای افزایش شور و هیجان خود را و رسیدن به زمان ثبت و. اتصال به OpenFeint برای مقایسه رکورد خود را با سایر نقاط جهان و تبدیل شدن به یک استاد های rollercoaster درست است!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Haunted 3D Rollercoaster Rush برای ایفون

بازديد: 1143
دسته بندي: مسابقه ای,,

Screenshots of the Haunted 3D Rollercoaster Rush game for iPhone, iPad or iPod.

خالی از سکنه 3D های rollercoaster راش - coaster غلتکی تنها در قلعه شوم با کدو تنبل، ارواح و دیگر ارواح شیطانی.

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 28

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 254
بازديد ديروز بازديد ديروز : 7
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 25
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 85
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
بازديد هفته بازديد هفته : 3632
بازديد ماه بازديد ماه : 9921
بازديد سال بازديد سال : 57685
بازديد کلي بازديد کلي : 858407

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.149.255.162
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************