دانلود بازی Turbo Grannies برای ایفون

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود بازی Turbo Grannies برای ایفون

بازديد: 1633
دسته بندي: مسابقه ای,,

Screenshots of the Turbo Grannies game for iPhone, iPad or iPod.

مادر بزرگ فرار از آسایشگاه خسته کننده و ربوده موتور سیکلت. شما نیاز به عبور از مسیرهای دشوار با ترفند و نمی دهد به مادر بزرگ قدیمی به نوبه خود بیش از وسیله نقلیه! اگر شما عشق ترفندها بر روی آی فون و آماده به خنده بسیار می باشد، سپس شما نیاز به بازی این بازی.

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Final Run برای ایفون

بازديد: 1502
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Final Run game for iPhone, iPad or iPod.
یک اپیدمی جهانی فاجعه بار است از بین برود میلیون ها نفر. در حال حاضر بسیار مسری آلوده موجود است. مرز منطقه مهار میسازد منطقه خاکستری. در این متروک زمین بلاصاحب و غیر مسکون، تنها از جان گذشته زنده ماندن ... خاکروبه بر کورت Boltares محافظت دکتر Shizu لی، آنها را به فرار از منطقه خاکستری. پس از خیانت رهبر سابق خود، یک مزدور ظالم آنها تماس بگیرید رئیس، آنها می دانند که اگر آنها نمی توانند فرار کنند، او به آنها را به قتل رساندند. یا اگر آنها واقعا بدشانس هستید ... ویروس آنها را برای اولین بار دریافت کنید. نهایی اجرای - داستان حماسی در 19 سطح های دیدنی و جذاب 3D، مانند یک بیابان باز، ساختارهای نظامی و مناطق صنعتی. این بازی نشان دهنده دعوا از وسایل نقلیه، تحقیق، نابودی زامبی و جاده چالش. کشتار انسان زنده، از بین بردن وسایل نقلیه در مبارزه و راه خود را! رو به جلو در مبارزه با عفونت!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:17 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Race Of Champions برای ایفون

بازديد: 1468
دسته بندي: مسابقه ای,,

Screenshots of the Race Of Champions game for iPhone, iPad or iPod.

دریافت شانس خود را برای رقابت با قهرمان در ROC، هیجان انگیز مسابقات ضربه زدن کردن که در آن بزرگترین رانندگان در مبارزه جهانی نشان می دهد که آنها سریع ترین بر ​​روی زمین می باشد. شما می توانید در برابر ستاره های مبارزه، به یاد بگیرند که آیا شما می توانید به عنوان یک قهرمان تاج گذاری همه قهرمانان. رقابت در اتومبیل، رسما به داشتن مجوز: KTM X-کمان، VW SCIROCCO، RX-150، راه حل F نمونه اولیه، ROC خودرو. رقابت در کپی دقیق از آهنگ های از حوادث ROC اخیر در لندن، پاریس، دوسلدورف و جزایر قناری Gran Canaria، با شروع از بزرگراه و در پایان با زمین جاده. چالش مخالفان خود را در محدوده آنلاین. پرواز را به زمان با استفاده از ماشین موهوم به ضرب و شتم قبلی بهترین زمان برای دایره. به مسابقه قهرمانان (ROC) خوش آمدید!

 

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:16 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Real Racing 2 برای ایفون

بازديد: 1267
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Real Racing 2 game for iPhone, iPad or iPod.
واقعی مسابقه 2 - مسابقه جذاب ترین ، به خصوص برای دارها و به خصوص برای صفحه نمایش شبکیه چشم بهینه شده است. گرافیک فوق العاده و حمایت از صاف کردن از نسل 3 را به این بازی improbably زیبا. برای انتخاب 3 سطح دشواری و 7 نوع از مدیریت به بازیکن داده شده است : ترکیبی از استفاده از چرخ ، پدال و شتاب سنج . همچنین شما می توانید تبدیل به یک متخصص واقعی است ، پس از قطع تمام منابع اضافی کنترل خودرو مانند ضد لغزش ،autodriving و بیشتر. می 30 مارک اتومبیل از ولوو و فولکس واگن به مک لارن و لوتوس وجود دارد. مسابقه در 15 محل زیبا، با 40 مایل از آهنگ های بسیار دقیق نژاد، speedways و مدارهای شهرستان از جمله گرگ و میش شب و نژاد . در هر مسابقه تا 16 نفر می توانند شرکت کنند ، همچنین شما می توانید با دوستان خود را در چند نفره محلی طریق Wi-Fi مبارزه ( تا 8 نفر) و یا به رقابت آنلاین برای خطوط بالای رتبه بندی جهان با بازیکنان دیگر در سراسر جهان ( به 16 نفر ) . رفتن به راه حرفه ای از مبتدی تا حرفه ای در سطح جهان است که کمتر از 10 ساعت گیم پلی بسیار عالی نمی خواهد . فروش اتومبیل های جدید، بهبود اتومبیل های مسابقه و قطعا برنده شوید. یکی از بازی های گران قیمت ترین ، بدون شک لذت بخش به طرفداران از یک درایو واقعی خواهد بود . شروع به موتور و سقوط به عمل مسابقه جذاب ترین !
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:15 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Sonic & SEGA All-Stars Racing برای ایفون

بازديد: 1560
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Sonic & SEGA All-Stars Racing game for iPhone, iPad or iPod.
صوتی و سگا همه ستاره بازی - انجمن SEGA متحد برای مبارزه در مسابقه آدرنالین برای به پایان رساندن خط! سریعترین خارپشت جهان، صوتی و سگا همه ستاره آماده به مسابقه در iDevices شما می باشد. اقامت پیش از بسته های که dodging تله، موشک و، اگر همه چیز می افتد، wreaking ویران با حرکت همه ستاره خود را! آیا مسابقه را در خود، و یا مبارزه با آن را با دوستان، هر چیزی می تواند در این مسابقه دیوانه که در آن برنده تنها بخشی از سرگرم کننده است اتفاق می افتد! مسابقه به پایان به عنوان یکی از 10 شخصیت یاد SEGA و به آهنگ با ماشین، کامیون هیولا، دوچرخه سواری، هواپیما و حتی یک موز! این مهم وجود دارد دو کاراکتر، اسکلت جدید و سایه، حالت پخش، حفظ پیشرفت در iCloud در حال حاضر، چهره شخصیت در نقشه های کوتاه و بسیاری از دیگر پیشرفت و اشکالات ثابت وجود دارد. هر خودرو دارای ویژگی های دست زدن به منحصر به فرد، و همه ستاره حرکت هر شخصیت شما را به پیروزی سرعت!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:14 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Bus Turbo Racingبرای ایفون

بازديد: 1311
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Bus Turbo Racing game for iPhone, iPad or iPod.
اتوبوس توربو مسابقه - یک اتوبوس 3D بازی مسابقه ای که در آن اتوبوس یک موتور توربو نصب شده و علاقه مندان به سرعت در هیئت مدیره. شما باید جلوگیری از و پرش را بیش از موانع در اتوبان در حداکثر سرعت به طوری که مسافران در هیئت مدیره خواهد زمان زیادی داشته باشد. یک اتوبوس مدرسه، یک مسابقه مرگبار، صلح، SWAT اتوبوس فوق العاده سریع وجود دارد
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Citi Racing برای ایفون

بازديد: 1535
دسته بندي: مسابقه ای,,

Screenshots of the Citi Racing game for iPhone, iPad or iPod.

آیا تا به حال در مورد رانش در شهرستان فکر کردم، رانندگی بین ساختمان ها و نژادها در جاده ها؟ بر خلاف بازی های مسابقه ای معمول، در CitiRacing شما نه تنها فرصت دنبال کردن با مخالفان خود را خواهد داشت، شما نیز بدانید که چه رانندگی در شهرستانها هستند که در 7 کشور واقع شده است مانند، بر این باورند که احساس بسیار دیگر می باشد! می 45 آهنگ، 11 اتومبیل شیک، فیزیک مختلف اتومبیل با سبک های بازی های مختلف، با کیفیت بالا از فیزیک اتومبیل، مسابقات قهرمانی، تنها به نژاد و حالت بوک داغ، چند نفره برای 6 بازیکن از طریق بلوتوث یا Wi-Fi وجود دارد.

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:12 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Cars 2 برای ایفون

بازديد: 1541
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Cars 2 game for iPhone, iPad or iPod.
ماشین 2 - یک بازی با توجه به کارتون "ماشین". شرکت در یک مسابقه جذاب همراه با رعد و برق مک کوئین. بازی به شما ارائه می دهد چهار کاراکتر ممکن است از بخش دوم کارتون - مادر، Holley به Shiftwell، لایتنینگ مک کوئین و فین McMissile - جاسوسی غیر محتمل. هدف شما این است که عبور از یک مجموعه ای از مسیرهای. هر مسیر یک ماموریت است که باید در زمان مشخص منتقل می شود. این دوره از بازی سفر در خیابان های لندن و توکیو را فراهم می کند. توسعه دهندگان در مورد سفر در جرثقیل نفت، ارائه شده در بخش دوم این کارتون را فراموش نکنید. طرفداران خوشحال با هویت معنایی و محتوای این بازی خواهد بود. گرافیک باشکوه در ترکیب با کیفیت صدای ما را غرق در دنیای خودرو های جاسوس فوق العاده. گردباد آتشین، باد، صدای سوت زدن گلوله و نارنجک و مواد منفجره.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Moto X Challenge برای ایفون

بازديد: 1210
دسته بندي: مسابقه ای,,

Screenshots of the Moto X Challenge game for iPhone, iPad or iPod.

موتور X چالش - احمقانه ترین راه های از مسابقات موتور سیکلت در جهان! تسمه بر روی کلاه خود را و خم به عقب علت دریچه گاز این فیزیک مبتنی بر شعار شیرین کاری متحرک همه چیز - رمپ، لوله نیم، سیستم عامل سقوط، سنگ در حال سقوط و تله های نوسانی و همه آنها می تواند شما را از بین ببرد! سعی کنید برای به دست آوردن امتیاز اضافی را با استفاده از ترفندهای شگفت انگیز، از جمله رانندگی در چرخ عقب موتور سیکلت!

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Race illegal: High Speed 3D برای ایفون

بازديد: 1573
دسته بندي: مسابقه ای,,
Screenshots of the Race illegal: High Speed 3D game for iPhone, iPad or iPod.
قرار دادن پدال به فلز در این اکتان بالا، آدرنالین پمپاژ، مسابقه خیابانی. مسابقات برنده پول نقد، آن را صرف در ارتقاء سوپر طراحی برای رانندگی شما و سوزاندن برخی از لاستیک! شما قادر به مشارکت در حالت حرفه ای و یا سقوط در مسابقه سریع خواهد بود. در بازی یک طیف وسیعی از supercars و ترکیبات بهینه سازی های بی شماری، 5 حالت مختلف مسابقه، هر یک به چالش کشیدن مهارت های مختلف رانندگی، گرافیک فوق العاده و جلوه های بصری از نابودی، و نیز صدای اصلی موتور است که مختلف برای هر یک از ماشین، جلوه های ویژه مانند وجود دارد تاری، تقویت نیترو و حرکت کند. آزمایش واقعی در ایجاد نژاد های ویندوز را تغییر دهید در دستان شما!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 28

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 725
بازديد ديروز بازديد ديروز : 9
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 73
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 242
آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
بازديد هفته بازديد هفته : 1408
بازديد ماه بازديد ماه : 12669
بازديد سال بازديد سال : 60433
بازديد کلي بازديد کلي : 861155

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.12.34.178
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************